czwartek, 23 stycznia 2014

Nominacja Libster Blog Awards - Po raz drugi :D

Mamciu, wchodzę sobie na bloggera a ty dwie nominacje ;) Drugą dostałam od Karoliny Skowron, za co jej ogromnie dziękuję. Nie wiem czy znów mam nominować 11 blogów i wymyślać 11 pytań. Ale ponieważ jestem raczej z tym hm... leniwych? to po prostu odpowiem na pytania :3

MOJE ODPOWIEDZI :


 1. Jak masz na imię?
Wiktoria ale wolę Wiki. To takie mniej oficjalne.

2. Najważniejsza osoba w życiu dla ciebie to?
Zdecydowanie moja mama <3

 3. Czym się interesujesz?
Głównie pisaniem, sportem, unikaniem kłopotów :D

 4 Dlaczego piszesz/tłumaczysz blog taki, a nie inny?
Tak jak pisałam wcześniej zawsze chciałam mieć starszego brata (jestem jedynaczką ;p). I chciałam spędzić życie przy autach. Po obejrzeniu Szybkich i Wściekłych miałam fazę na wyścigi. Potem poznałam życie Janoskianator i naszych idoli. Wszystko scaliłam w bloga, który właśnie czytacie :*

 5. Twój ulubiony cytat?
Tak jak pisałam wcześniej nie mam ulubionego. Wymieniłam 3, możecie je przeczytać TU.

 6.Czym kierujesz się w życiu?
Nie poddawać się. I DOGS ARE GONNA BARK!

 7.Jakie masz plany na przyszłość?
Nie mam planów na przyszłość. Ale najchętniej chciałabym zostać aktorką albo pisarką. No i oczywiście chciałabym spotkać moich idoli. Nie tylko ale głównie Janoskians.

8.Twoje największe marzenie?
Na pewno spotkać Janoskians i cyknąć sobie z nimi fotkę. Ale jest jeszcze jedno, być docenioną (w końcu)
 9.Czego nauczyli cię twoi idole?
Powiem tylko o jednych idolach : Janoskians.
Nauczyli mnie aby nie przejmować się hejterami, podnieść głowię do góry i robić swoje.

 10.Jaki masz talent?
Chyba nie mam talentu. Albo nie. Jest jeden. Potrafię doprowadzić ludzi do szewskiej pasji. Podobno jestem bardzo wnerwiająca ;)

 11.Ulubiona książka?
Jest ich zbyt dużo, żeby wymienić :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz