poniedziałek, 27 stycznia 2014

Kochane wariaty!

Nawet nie wiecie jak się ciesze.  Siedzę sobie grzecznie u babci. Nie ważne,  że jest  po północy,  nie osądzajcie :3. I pomyślałam : A co mi tam, szybko sprawdzę bloggera. A tu 10 komentarzy pod rozdziałem, ponad 1000 wyświetleń;, ogólnie 46 kom. No normalnie oczy jak alufelgi od jeepa. Myślałam, że zejdę ze szczęścia.  Ale do rzeczy.  Rozdział pokaże się dopiero we wtorek wieczorem bądź środę. Przepraszam ale na telefonie w-jowo się pisze. Pewnie i tak popełniłam z 847545545 błędów. Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze.  Ily ♥
A tak dla draki dam wam kilka moich ulubionych animacji. 4/5 to mój Lukey ♥



  A ta (mimo, iż to nie Luke a Jai) jest moją ulubioną.  Tłumaczyć dlaczego raczej nie trzeba.
Tak, tak Vicky zboczuszek :3 Ja zła :D No ale on tu tak uroczo wyszedł. Nvm ^^
Dedykuję ją Tynie Brooks. Ily :*

Ale oczywiście kocham was wszystkich.  <3
A i jeszcze jedno pytanko.  Która (z powyższych) animacji podoba wam się najbardziej?

Ily, kocham was, j'adore, ti amo, te tiero ♡♥
Janoskiansowych, Jai'owych, Jamesowych, Skipowych albo Danielowych (wedle uznania), Beauowych no i Lukeowych snów :*
Wasza na zawsze Vicky Brooks.

1 komentarz:

  1. Oh... kochanie dziękuję ;*
    A kiedy ślub bo tam mam poznać szwagra i męża xD
    Ty tam wiesz o co chodzi...
    ~~ Tyna Brooks ;*

    OdpowiedzUsuń