czwartek, 23 stycznia 2014

Nominacja do Liebster Blog Awards

Bardzo chciałabym podziękować smart za nominowanie mnie. To moja pierwsza nominacja i jestem wdzięczna i przeszczęśliwa. Jak zobaczyłam tę nominacje miałam oczy jak alufelgi od Jeepa :D

Nominacja do Liebster Awards to nominacja otrzymywana od innego bloggera, który docenia naszą pracę. Przyznaje się ją osobie o mniejszej liczbie obserwatorów - daje możliwość rozpowszechnienia i zapoznania się z nominowanym blogiem. Po otrzymaniu wiadomości z nominacją należy odpowiedzieć na 11 pytań, które zadała nam osoba nominująca po czym nominować swoje 11 blogów i zadać im również 11 pytań.

MOJE ODPOWIEDZI
1. Skąd czerpiecie inspirację do waszych opowiadań?
 
Sądzę, że większość to sytuacje, które sama chciałabym przeżyć. Czasami podczas oglądania jakiegoś filmu (w tym wypadku oparłam na Szybkich i Wściekłych) szukam fajnych wątków i wcielam je w bloga, albo następny rozdział. W tym opowiadaniu jest również kilka moich przemyśleń i (BĘDZIE!) zdarzenia doświadczonych przeze mnie.
 
2. Jaki jest wasz ulubiony cytat z waszej ulubionej książki?
 
No to jest dopiero trudne. Nie mam ulubionej książki, bo jest ich zbyt wiele. Ale chyba najbardziej zapadły mi w pamięci te cytaty:
Alicja w krainie zombi - Gena Showalter
"-Nie wolno nam tego robić ponownie - oznajmiłam. - Nigdy.
-Dlaczego?
Zauważyłam, że nie musiał pytać, o czym mówię.
-Jak elokwentnie wyjaśniłeś w lesie, nie znam cię, a ty nie znasz mnie, ale prawie... wiesz... publicznie, na oczach wszystkich.
-"Wiesz"? Tak to nazywasz?
Czyżbym dosłyszała rozbawienie w jego głosie?
-Chcesz, żebym walnęła cię w twarz?
-Nie, chcę, żebyś siedziała cicho i mnie wysłuchała.
-Nie ma mowy.
Westchną zniechęcony.
-Nawet jeśli obiecam, że więcej nie będę "wiesz" publicznie?"
Wiem, że długi ale boski *.*
 
W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
"Masz ochotę na cukier? - Wyciąga dłoń pełną białych kostek. - Ma być dla koni, ale czy to istotne?"
 
Kosogłos - Suzanne Collins
"Układam usta, żeby wypowiedzieć jego imię, i w tej samej chwili Peeta zaciska palce na moim gardle."
"-Bo ona łże! Kłamie jak z nut! Nie wolno wierzyć w ani jedno jej słowo. To nie człowiek, tylko jakiś zmiech z Kapitolu, stworzony po to, by zaszkodzić nam wszystkim! - krzyczy Peeta"
 
3. Jakie macie plany na przyszłość?
 
Spotkać Luke'a Brooks'a i wyjść za niego. Nie no żartuje. Chciałabym być aktorką albo pisarką.
 
4. Czy istnieje taka książka w której chętnie wzięlibyście udział? 
 
Uuu czuję tu Trybuta ;) Kocham Igrzyska ale sama nie wiem czy chciałabym wziąć udział w takich atrakcjach. Wolałabym chyba walczyć jak w książce Geny Showalter "Alicja w krainie zombi" ewentualnie być Nocnym Łowcą jak w "Darach Anioła" Cassandry Clare.
 
5. Kto jest waszym ulubionym autorem/ autorką powieści?
 
Chyba nie mam ulubionych pisarzy. Jestem wielką fanką Suzanne Collins, Magie Stievanter, Geny Showalter, Cassandry Clare.
 
6. Jakie jest wasze imię?
 
Wiktoria. Nie lubię mojego pełnego imienia, bo jest bardzo poważne i oficjalne. A mając takich idoli jak Janoskians nie posiada się tych cech. A jeżeli już to rzadko się "objawiają".
 
7. Skąd pomysł na pisanie takiego właśnie bloga, a nie innego? 
 
Zawsze chciałam mieć starszego brata, a ponieważ jestem chłopaczarą marzyłam o ciągłym naprawianiu aut. Obejrzałam "Szybkich i Wściekłych" i nie mogłam się oprzeć napisaniu o tym, jednak nie miałam pomysłu na fabułę i głównych bohaterów. I wtedy właśnie do mojego życia wkroczyło tych pięciu, kochanych popaprańców. I JEST!
 
8. Dlaczego właśnie waszego bloga warto czytać? Jakie posiada on wartości?
 
Hm ... no to jest trudne pytanie. Na pewno dzięki czytaniu mojego bloga przejdziecie szybki kurs uwodzenia :p (chociaż nie mam pojęcia skąd u mnie ta wiedza), dowiecie się czegoś o samochodach i zrozumiecie, że udawanie kogoś kim się nie jest nie popłaca. I trak wszechświat zrobi swoje :P
 
9. Najważniejsza wartość w życiu dla was to? 
 
Nigdy się nie poddawać. Nie ważne jak bardzo źle będzie nie złamać się.
 
10. Od jakiego czasu prowadzicie bloga?
 
Ogólnie do czynienia z blogami mam ponad rok. To opowiadanie rozpoczęłam pisać początkiem stycznia 2014. Więc nadal jestem zaskoczona tym, że po tak krótkim czasie zostałam zauważona.
 
11. Co was interesuje? (w skrócie o samym sobie) ;) 
 
Uwielbiam czytać książki. Mogłabym nie jeść, nie pić tylko czytać. Kocham pisać (co jest oczywiste jak prowadzi się bloga :p). Zazwyczaj opisuję coś z życia albo na prośbę koleżanek tworzę krótkie imaginy. Wolny czas spędzam na uprawianiu sportów. Najbardziej lubię jeździć na desce (typ zależy od pory roku), graniu w piłkę nożną, siatkową i koszykową. Wyznaję zasadę muzyka jest jak powietrze ;)
 
 
BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ:
 
MOJE PYTANIA:
  1. Jaka jest wasza ulubiona książka?
  2. Jaki jest wasza ulubiony film?
  3. Ulubiony aktor/aktorka?
  4. Dlaczego piszecie?
  5. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
  6. Jakie jest wasze największe marzenie?
  7. Kim chcieliście zostać w przyszłości kiedy byliście dziećmi?
  8. Kim teraz chcecie zostać?
  9. Jakie jest wasze życiowe motto, powiedzenie, którym się kierujecie?
  10. Kto jest waszym idolem? Opiszcie za co go cenicie?
  11. Dlaczego warto czytać właśnie wasze opowiadanie?

2 komentarze:

  1. Widzę, że mamy ze sobą dużo wspólnego. Obie chłopczyce, uwielbiamy Collins, ulubiony cytat z Igrzysk, obie mole książkowe ♥ :*
    P.S. Zlikwiduj komentarze z weryfikacją bo to strasznie paskudzi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonko, dziękuję bardzo za nominację! Nie wiesz jak się cieszę, aahhh. Jednak postanowiłam, że nie będę pisać o Liebster Blog Award na blogu. Ale bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za nominowanie mnie, to dla mnie zaszczyt!

    Ściskam i pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń