sobota, 15 marca 2014

Libster Blog Awards - 3

Chciałabym podziękować - Arrira Monnut autorce http://chocolate-iris-fanfiction.blogspot.com/
Za nominację. Niestety nie wiem kogo nominować (chyba, że ktoś chętny :D). Z chęcią odpowiem na pytania ;)

1.Skąd pomysł na takie FF?
A więc zacznijmy od Pepe. Przeczytałam YNT i się... zakochałam. Potem miałam fazę na Szybkich i Wściekłych (którą nadal mam xD). Pomyślałam, że nie jest tak źle z moim pisaniem a kocham FF. Wtedy właśnie dołączyłam do Janoskianator i jakoś tak wyszło :D

2.Ulubiony film?
Hm... nie mam ulubionego. Może inaczej. Jest zbyt wiele ulubionych żeby je wypisać ;)

3.Kino, teatr, opera czy może zacisze domowe?
Zależy od mojego nastroju. Kocham sztukę więc oczywiście, że teatr (sama chcę byś aktorką). Lubię też czasem pobyć sama. Więc jest wiele opcji.

4. Uuuu dużo tego .... Janoskianator, Lovatic, Directioner, Trybut, Demigod, Shadowhunter, 5sosfam, TVDfam, Vampette, Selenators, Smilers, AHSfam, Brats, Barbz, Mahimie, Mixer, Navy, Rusher i ostatnio dołączyłam do Beliebers <3

5.Jak się denerwuje przygryzam wargę, paznokciami zaciągam skórki (wiem dziwne), przed snem pije mleko, nie potrafię wyjść z domu bez umycia zębów. To chyba tyle.

6.Zależy w jakim sensie. Napisałam kilka rozdziałów do przodu zanim opublikowałam Prolog ale niee raczej nie.

7.Głównie filmami akcji, jakimiś fajnymi gifami.

8.Both! Nie potrafię wybrać ^^

9.Na pewno mieć fajną pracę, spotkać WSZYSTKICH swoich idoli i cyknąć z nimi fotki. A tak to spotkać kogoś kto będzie mnie kochał i akceptował taka jaka jestem. I nie chodzi mi tylko o chłopaka ale też o przyjaciół.

10.Zależy :D Można powiedzieć, że każdym po trochu.

11.Spotkać Luke'a Brooks'a i wszystkich swoich idoli <3 Oraz pojechać na koncert 1D, Justina i 5sos.
 
12.DZIŚ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz