środa, 20 sierpnia 2014

Siemanko, tutaj Vicky :*

Tak więc... Od czego by tu zacząć. Pomysł na 2 część Peril mam ale jestem tak beznadziejna, że nie wiem jak ja to do jasnej ciasnej mam skleić w coś co będzie się chciało czytać a nie kliknie krzyżyk przy pierwszym zdaniu. Przepraszam, że jak to jakiś cudowny anonim (nie tu nie ma ani krzty sarkazmu, serio w 100% się z Tobą zgadzam) ujął nie ma pulsu ani tu ani na Rebellionie. Co do tego drugiego dodałam już notkę wyjaśniającą. Ale tu nie ma kto mnie wybronić. Wiem, że zawaliłam na całej linii i zapewne straciłam wszystkich fanów, chociaż nie wiem nawet skąd się wzięli.
Zaczęłam pisać (żeby nie stracić czegokolwiek, co moja mama nazywa moim talentem) Mysterious z Calum'em Hood'em i serdecznie zapraszam. Jest ono umieszczone na Wattpadzie. Jeśli ktokolwiek by chciał założyłabym oddzielną stronę do tego opowiadania.
Jest jeszcze jedna kwestia co do ff. Będę tłumaczyć kilka opowiadań Ronnie. Jak jej nie kojarzycie z imienia to może inaczej. Ona jest autorką Teenage Dirtbag, The One That Got Away i Baby I'm A Sinner. O ile ktoś czyta te opowiadania :)
Przechodząc do rzeczy. Już zaczynam coś kombinować. Mam kilka pomysłów i jeśli jeszcze ktoś tu zagląda ,a statystyka nie opiera się na przypadkowym wpadnięciu na bloga, to może uda mi się coś napisać. Coś z sensem i żeby było dobrze :D
Tak więc dziękuję jeśli wytrwałeś/wytrwałaś do końca. Proszę zostaw po sobie ślad abym wiedziała, że ktoś to jednak czyta.
Vicky Brooks :*

39 komentarzy:

  1. Czekam i nigdy nie przestanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam że z anonimowego ale chce żebyś wiedziała że napewno będę czytać. Pozdrawiam i życzę dużoooo weny. Całusy Diana xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Vee, nie powinnaś w siebie wątpić tylko dlatego że jeden anonim napisał ze na rebellion i tu nie ma pulsu cokolwiek by to miało znaczyć . jesteś wspaniałą pisarką i nie mowie tak dlatego ze jesteśmy przyjaciółkami, tylko dlatego ze tak naprawdę sadze. Jak możesz stracić wszystkich fanów, skoro ci prawdziwi zostaną do końca nie ważne czy te blogi to szmira. Kochamy twój styl i dla mnie jesteś tuz za J.K.Rowling na liście bogów pisarstwa!
    Luv ta
    D. 💞

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mała kurwo za przeproszeniem, teraz to bez dwóch zdań wbijam do ciebie jutro/dzisiaj i masz mi pisać 2 część bo jak nie to nogi z dupy powyrywam!!! Na a tak poza tym to kc kicia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beka trochu, bo jest 2:53 27 sierpnia, a tam że jest 18 wczorajszego dnia xDDD

      Usuń
  6. Już nie mogę się doczekać, czekam na NEXT. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczełam dziś czytać twoje FF i skończyłam całe boże kocham cie i to jak piszesz nie mogę się doczekać nn po prostu jedno słowo które określa ciebie i to FF to zajebistość :#

    OdpowiedzUsuń
  8. Osz ty mała szmiro! Zamiast mi się powiedzieć co ci leży na wątrobie odnośnie Peril i Rebellionu to ty piszesz takie głupoty! Mordo! Jestem twoją przyjaciółką ( chyba najlepszą ;)) i współtworzymy Rebel i na miłość boską było do mnie dzwonić! To że byłam na zadupiu nie oznacza że nie jestem dostępna! Dla Ciebie w nocy o północy, choćbym miała siedzieć na dachu żeby łapać zasięg (co i tak robiłam! ). Przecież od tego jestem żeby wybijać Ci z tego twojego blond-łba pomysły w stylu zamartwiania się jednym słabym komentarzem z 13235445689565874363 pozytywnych!
    Z poważaniem
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nowyy peril i rebel. <3 KC,Madzia;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże to jest świetne, błagam napisz drugą część!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam o 2 część!!! <3 @janonchill

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam :* A i w wolnym czasie zerkniesz?? http://wordliwe.blogspot.com/ Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. wciąż czekam :) ~~ @Forever_tampon

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam <3 i mam nadzieje ze beda razem w 2 cz. xx

    OdpowiedzUsuń
  15. jest to mój ulubiony blog, czekam, czekam i jeszcze raz czekam na drugą część, ponieważ zakochałam się w tym opowiadaniu. życzę ci weny oraz wszystkiego co najlepsze, powodzonka <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. kicia kiedy bedzie ta cz.2? :(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeej to opowiadanie jest genialne z pewnoscią moje ulubione jezeli chodzi o the janoskians xD mam nadzieje ze powstanie 2 część :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Blagam
    Wstaw 2 czesc
    Kurde to jet best ff jakie kiefykolwiek czytalam! (A czytalam sporo)
    Prosze prosze prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Liebster Awards na blogu http://crushed-fanfiction.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy ta druga czesc bp juz nie mogę się doczekać 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. dziewczyno świetne to ff ^^ pisz dalej z chęcią przeczytam 2cz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję że przeczytam 2 część <3

    OdpowiedzUsuń
  23. dodasz na blogeraa 2 czesc?? ii kiedy bedzie 2 czesc ?? ff jest swietne :* :*

    OdpowiedzUsuń